Commute...(or?)

Imrn ska vi åka på commute (stav fel?) och paddla, ffy vad nice, har aldrig paddlat förut såe det kommer bli kul att få testa det ;D
Plus såe hoppas jag att jag inte faller ner i vattnet, men ska ta med extra kläder ;]
Ahh, vi ska samlas i navet/stan kl 08.55 såe, måste vakna tidigt och förbereda saker i ting ;D
Min pappa va på föräldrar möte idag, o efter det kom han hem och sa att jag skulle lägga mig tidigt eftersom fröknarna sa det, hähä, som om ;;P
Han bahh du ska lägga dig 09.30 eller 10, liksom jag kan knappt sova dåe, xD
Typ det tidigaste för mig är typ 11 och det senaste är maybe... 5-6? xD
Bilden är tagen idag på Svenska Lektionen! ;D
Ska försöka ta några bilder imrn som jag kan lägga upp, såe ni får se. ;]

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback