7km plus stan

Japps, har nyss kommit hem för  1 timme sen.
Min dag började med att jag kom till skolan 30min sen, sedan vare skoljoggen kl 12, typ inget vidare har typ träningsvärk, borde ha stretchat men ja, jag är lite för lat för det =/
Men typ efter att jag hade slutat min elevens val skulle jag ta bussen, gissa hur dum jag va?
Dåe jag klev på bussen och försökte trycka funkade det inte, såe typisk, trodde att min busskort va cee-pee.
Men det va den inte, det va bara jag som va lite cee-pee och tog min bankkort och försökte betala för resan.
Humm, ja sedan märkte jag juh att jag tog bankkortet och försökte trycka (dumt).

Sedan har tänkte jag gå och beställa tårta nära skönskberg, men det va stängt såe fick gå till skb's busshålls plats.
Tog typ 15 minuter för mig att komma ner till stan och gå till min bild lektion, gissa vad?
Jo jag har bytt bild grupp, och mina nya bild kamrater är fett sociala (a)
Värsta mega minnet jag har fått, kmr ihåg alla deras namn utom 2st tror jag :D


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback