Vad ska jag börja med?

Känns som jag har värsta mkt att göra, som ex läxor och allt, trodde jag skulle få världens sköna höstlov, men värkar inte som det, har saker att göra.
Ex, jag kommer troligtvis inte hinna göra Musiken som egentligen skulle vara klar tills imrn, ska försöka göra den under ''höstlovet''.
Iaf här kmr det en lista på vad som behöver göras inom skolan...
Tänker fan i mig ta ett dopp i badhuset, annars kmr jag få psyk-damp. (under höstlovet)
;D
Min lilla natt-lampa är trasig, eller lampan är död..
Är en sån här mörkrädd person såe jag sover med lampa (a)
Har sovit utan min nattlampa i över 4dagar nu, och inatt blir det 5 dagen ;(

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback