Sent, vrf så sent?

Jag sov vid 1 tiden igår, såe när klockan va 07:35 ville jag fortfarande inte vakna, pappa hade plus försökt och väckt mig, men sedan somnade jag om.
Klev upp vid 08:10 och tvättade håret och drog på mig kläderna =3
Blev naturligtvis försenad, missade första matte lektionen, sedan missade jag typ 5-10min av idrotten tror jag.
Inte riktigt stolt heller...
Fick inte veta vad jag fick på matte provet, så frågade min matte lärare efter lektionen, och det gick ganska bra. =]
Är glad för att det inte är någon IG ;D
Ahhh, min hjärna funkar typ inte längre, det känns som om det har blivit stopp i hjärnan, som om det va flera tusen riskorn som fastnat i hjärncellerna xD

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback