om ungefär, ungefär...6D

DaLang DaLang!
Har haft en vanlig skoldag med massa långa lektioner, asså det tar kål på mig >.<
Vill så gärna sova, men måste hålla på med läxorna o sånt..
Plus så har jag inte duschat, stinker som ko bajs, mkt att göra men är lat som fan.
Hur som helst, imorgon är det fredag, hurra!!
Jag har tydligen inte något att berätta =3
Eller, jo vi hade läxförhör i SO.
Just det jah, kan berätta nåt för er som jag tkr är kul, när jag va hos min kompis och vi skulle fara och åka och bada.
Min kompis: Dung jag har ett problem!
Jag: mmm?
Min Kompis: Jag får inte på mig bikinit
Jag: mehhh
Min Kompis: Jag har ett till problem!
Jag: mmm? vad?
Min Kompis: Vi är sen
(Vi skulle bada med klassen kl 09.10) Och klockan va 08.45...
Jag: Mehh
(''Hon går in i badrummet'')
Min Kompis: Dung, jag har ett till problem!
Jag: mmmm??
Min Kompis: Jag har tappat min BH i TOALETTEN!
Jag: hahahahhahahaha!
Min Kompis: Jag har ett till problem!
Jag: höahagbsklö (Tänker ''säkert tappat trosorna i toaletten med'')
Osv...  xD


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback