Köpt.. sedan, värsta tungt...

Asså idag har jag varit nere med min kompis i skolbiblioteket, och vi har stoppat tillbaka de lånade böckerna, eftersom vi är med i biblioteksrådet ;D
Sedan så såg jag värsta bok högen som låg där, och man fick juh ta eftersom de skulle slänga de annars, så passade på att rota lite fram och tillbaka.
Hitta 4 böcker som värkade en aning roliga, spännande att läsa.
Efter skolan tänkte jag släpa hem de böckerna + mina skolböcker och idrottskläder, men jag va för lat för att släpa så tog bussen ner till stan, sedan sa min kompis ''ska vi dra in och kolla lite'', såe tänkte liksom vrf inte? (Men tänkte att jag måste skynda mig hem)
Sedan va vi på H&M och Cubus och lite överallt.
Köpte tre saker där, och fick släpa extra, plus att det blev asssssss tungt när jag skulle till bussen, fick springa med värsta kilorna! >.<

Iaf, köpte en BH och ett linne från H&M plus ett par skit billiga shorts från Cubus! ;D
Bilder kommer kanske, om jag pallar ladda upp ;D


Bjuder på denna låt, asså testa lyssna på den 1-2 gånger såe får vi se om ordet ''BBI-RI-BBA-BBA'' fastnar i hjärnan på er ;D
Har fastnat på mig första gången jag lyssnade på den (idag)

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback