just gonna stand there and watch me eat

Ahhh är värsta lycklig över att jag aldrig behöver stoppa en sladd mellan mobilen och min dator igen! ;D
Har en sån hära mini-bluetooth, som liknar nästan en USB, fast 3 gånger mindre ;D
Såe om jag vill skicka nåt till min mobil är det bara och skicka från dator till mobil, eller tvärtom, mobil till dator ;D

Just det jah idag fyller min Em Yeu år, alltså Tra, hon blir 15år ;D
Vilken stor tjej, men kort hihi :*
Tyvär så har jag ingen bild på henne ;(


Bilden är tagen idag, thihi.
Jag och tra skolkade från halva elevensvalen, men det gör säkert inte så mkt =3
Ska nu gå från mitt stökiga rum till köket och äta, sedan plugga lite Franska och No. ;)


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback