Help me from my dream...

Inatt när jag sov hade jag världens dröm, jag drömde om att jag min kompis, och en av mina gamla klass kamrater klev in i ett hus som var övergivet.
Sedan hade vi blivit instängda och försökte hitta en väg ut, men sen kom det monster/spöken och allt möjligt som dök upp och ville döda oss.
Men vi sprang runt som galningar, tillslut hittade vi en väg ut och det va ett fönster xD
Jag började hoppa först, det va typ 20meter högt eller 30m.
Men vi gjorde det iaf, sedan vare min kompis tur, hon segade som fan.
Sedan försökte monstren/spöken få tag i oss.
Då vi hoppade ut från fönstren hade vi glömt stänga fönstret så monstren/spöken flög/hoppade ut och skrämde och jagade alla människor! ^^
Jag kommer till och med ihåg min agent dröm, det började med att jag och några hoppade ner i en soptunna i lägenheten, alltså en sen där soptunna man hade utanför dörren XD
Vi blev agenter bara av att hoppa ner från en soptunna ;D
Fast soptunnan va ganska liten ;(


Japps, ska börja arbeta nu ses!


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback