''Gymma''

Jag orkar inte berätta allt vad jag har gjort idag, såe kan ta några snutt som jag tkr är roliga ;D
Iaf, va med Hoa idag och vi va hemma hos mig och käkade pizza, och sedan kom det en larv mitt i tallriken, man tappade typ matlusten xD
Iaf, larven låg i mammas tallrik och hon blev typ död/förstenad när hon såg larven på hennes tallrik.
Och jag trodde hon hade blivit förbryllad över att hon inte kunde skära med gaffel och kniv, men sedan när Hoa sa till mig kolla i tallriken så fick jag värsta chocken, larven låg juh där xD
Efter pizzan så drog vi till gymmet, det va okej där, utom att jag älskade alla speglarna som va upphängda i väggen ;D
Bilder från gymmet.
Plus när vi hade tränat klart, såe stack Hoa hem, såe blev ensam ;(
Fick tråkigt och började färga håret med Garnier 800, färgen syns dock inte så mkt tkr jag, men det blev ganska okej.
Man ser juh färgen om jag är i solen ;D
Blev typ som första gången jag färgade håret. ;D
Såe ser den ut, inte mkt förändring eller hur?
Har lärt mig att jag alltid ska köpa superduper blont nästa gång xD

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback