Bluefire and Vivi<3

Skulle egentligen gå och duscha, men min lill syrra tog toaletten, eftersom hon va bajsnödig, och vill helst inte duscha medans som bajsar ;D
Hade Vietnamesiska imorse, och började garva sönder mig, eftersom Kenny skulle läsa med mig medans, Hoa skulle läsa med vår Vietnamesiska lärare.
Och Kenny hade lite svårt med att uttala vissa ord osv, så när vi hållde på läsa en mening och Hoa och våran Vietnamesiska lärare läste samma mening såe väntade Kenny på att Hoa skulle läsa den meningen han försökte läsa, sedan sa han allt Hoa hade läst,(utan att ha läst/fusk)
Iaf, va lite fler detaljer med, men orkar inte förklara, ni kommer ändå inte fatta ett dugg ;)
Är FÖRÄLSKAD I MIN NYA T-SHIRT! (L)((L) MYCKET KÄRLEK TILL DEN ;P

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback