mens? hur är mens?

Har ingen aning om vrf, men detta inlägg kommer troligtvis handla om mens, ni kan sluta läsa vid denna mening om ni inte vill veta mer ;]
Men detta hände förr igår..
Jag va på fest med min kompis, sedan drog vi in på toaletten tillsammans...
Jag: Jag får bara mens 4-5 gånger i 1 år...
Kompis: Jag får varje månad...
Jag: Man får väl mens bara var 2 månad?
Kompis: Neeej? Man får det varje månad
Jag: Hur många gånger får man mens i 1år dåe?
Kompis: 12 gånger i 1 år!
Jag: VAA???!?!?!?! (efterbliven..), jag trodde man fick 6 gånger varje år, eftersom man får första månaden, sedan andra månaden är det ingen mens, efter den månaden får man mens igen...
Tänker...
1 månad = mens
2 månad = ingen mens
3 månad = mens...
4 månad = ingen mens... osv...
Kompis: är du dum?



Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback