Like usual..

Som vanligt, såe hade jag Vietnamesiska på morgonen, men kom som vanligt försent typ 10-20min, sedan har jag bara haft vanliga lektioner, tills jag skulle ha elevensval (Matte) men jag gick knappast, stannade ute och lekte ist.
Som tur var skulle jag egentligen haft utvecklingssamtal idag, men pappa kunde inte såe vi har bytt tid ;)
Det blir ist på Tisdag nästa vecka, tid vet jah inte, glömde min utvecklingssamtals lapp i skolan ;(
Drog ner till stan istället för att ha elevensval (Matte), iaf, skippade det, men brukade ändå gå kl 15.30 från elevensval såe gör inget, för jag stack ändå den tiden.
Jag gick dock på bilden, jag gick till stan ist för gjorde vissa saker jag skulle göra, sedan drog jag hem ;D
This is what i bought today!
Iaf, ni får se bilden helt på söndag ;D;D
Upp och nervänd bild på Kinder Maxi! ;D
Ska ta och gå göra, min idrotts läxa/prao som ska vara klar tills imorgon... >.<

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback