I like the things i want, i hate what ever i want!

Som sagt bloggade inget igår, men igår kom jag hem med en plåster på min högra ring finger, jo vrf?
Jo, vi hade basket i idrott, och jag va kanske lite dum, eftersom jag inte klippte mina naglar, sedan kom bollen på nageln och typ bröt klämde min nagel, sedan blödde det under nagel.
Det va som om bollen drog upp halva delen av min nagel.
Gjorde ont i typ 1 timme innan det försvann.
Vet inte vad som är med mig, men igår när jag satt och letade efter nåt om hemkundskapen vid datorn, så kom det en reklam, '' MVG I ALLT, 249:-''
Haha, trodde man kunde köpa MVG via nätet för endast 249:-, men som det olyckligtvis inte var ;(
Hehe, förlåt för denna bild, men har bild brist, hittar inga bilder att lägga upp just nu ;P
Lämnad in min No uppgift idag, sedan har vi haft Sexuallkundskap, haha kände på mig att jag hållde på att garva/skratta sönder mig dåe min No lärare sa '' När penisen fylls med blod, blir penisen hård, och är redo att föras in i slidan''
Och jag vet inte vrf men hon gjorde nåt konstigt, och jag va bara tvungen och skratta, har dålig humör ;D


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback