Hoa Hoa, och Hoa..

Ska tydligen dra till Hoa idag! ;D
Men det är väl vid kl 1-2 tiden, men måste ända börja fixa mig, eftersom jag är den segast av oss alla :]
Det är jämnt jag som är senast, och kommer sent när vi ska mötas/träffas nånstans.
Det är jämnt jag som kommer sen till lektionerna, men det var mer förut, har inte så många förseningar längre till skolan! ;D
Just nu lyssnar jag på Rihanna - love the way you lie (part 2), sjukt bra låt!
Har typ suttit och skrivit om min Vattenkraftverk typ ganska mkt igår, men orkar dock inte skriva mer, är för lat...<.<
Hehe, just det jahh, vi har börjat och läsa SEXUALLKUNDSKAP, tkr det värkar roligt, inte för att jag är snuskig, men tkr det värkar intressant på ett roligt sätt! ;D

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback