Foto...

Har typ nästan glömt bort bloggen, men igår hände det inte mycket, utom att jag va och badade i Himlabadet, hade ganska kul där...
Idag började dagen med att vakna, och sedan lämna lillllll syrran på dagis, därefter det drog jag hem och satt vid datorn 20min, och somnade sedan om tills mina vänner smsade.
Drog på mig kläder och fixade stekt nudlar, och drog till busshållsplatsen.
Vi skulle vara med och fota idag, nära bion, allting va döds kul!
Utom att nästan alla bilder blev fula (bilderna på mig), men allt annat som sminkningen, plåtningen va rätt kul ;D
Bild från dagen, typisk nog såe fattades det någon på bilden ;D;D
Har mens-värk, asså blir så irriterad på allt, störd... >.<

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback