Finnar Finnar och Finnar.

Idag började min dag med bildlektion på morgonen, sedan vare Franska, och det sög... =(
Efter det vare lunch, sedan handledar tid, och So och Matte.
Jo, jag och min kompis har haft en konflikt med en tjej, och bråkat.
Och vi hade bestämt att vi skulle lägga av, och absolut inte bry oss om varandra.
Knappast, seriöst, hon gick till våran mentor idag och sa att vi gav henne elaka blickar, och att vi blängde på henne, seriöst, jag kollar knappt på henne, och hon skyller på mig, blir så jävla less, på den skiten.
Känns som om det är hon som vill fortsätta skapa konflikt mellan oss.
Asså hur långt kan man gå, bara för att hon känner sig mobbad av mig, behöver hon väl inte ta illa upp, av att hon får värsta känslorna när hon ser oss, som om vi skulle döda henne med kniv och gaffel -.-
Jo kan verkligen erkänna, att jag blev så pass arg idag när läraren ropade in mig och min vän, bara för att prata om detta.
Blev så jävla less att jag inte sagt något till nån, och nu vill jag verkligen få ut det nånstans, och det känns bra att få skriva ut det här.
Iaf nog med detta, jag har fått flera finnar ;(
Kill Me!
Denna bild visar en bild på hur jag ser ut just nu, har typ 6 finnar i ansiktet, och det är verkligen irriterande ;(
Röda finnar: står för att de har blött, och blivit knall röda
Rosa finnar: står för att de håller på att växa xD


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback