Elstöt

Imorse när jag va på väg att platta håret hemma men jag hann tydligen inte, eftersom jag va tvungen att skynda mig till skolan med pappa, annars skulle han lämna mig hemma.
Såe  jag tog med mig min plattång till skolan istället, för att platta där.
Då jag skulle stoppa in plattångens sladd i eluttaget för att värma plattången först, såe hittade jag inte de hära två plopparna som finns i en eluttag, såe jag stoppade in min finger för att känna efter vart de två plopparna låg, såe jag kunde stoppa in sladden.
Otur nog såe fick jag en el stöt, fan va ont det gjorde ;(
Fick värsta ont i min tumme (eftersom jag hade stoppat in tummen där).
Det här är första gången jag fick en elstöt, och jag hoppas på att det blir sista gången med =/
Vill verkligen inte ha flera elstötar, idag har jag lärt mig att man inte ska vara dum och stoppa in fingret i eluttaget. ;)
De två plopparna jag stoppade in fingret i..

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback