I know...

Jag har tydligen märkt att när jag bloggarna så slänger jag aldrig in någon bild på mig, vissa kanske inte vet hur jag ser ut äns.
Herregud panik panik, här ska ni få en bild så snabbt som möjligt!!!



Får bli en sån bild på mig, nu vet ni iallafall hur jag ser ut! ;]

Idahhh så har jag varit meh JennyDo alltså bajs Jenny kallar jag henne för nu.
Men iallafall hon BITCHASLAPA mig typ 100gånger hos Hoa, och så sedan Bitchslapa hon Hoa.
Iallafall som tur som sagt så sov jag inte hos henne, annars skulle jag säkert få typ skit många Bitchslapar på kvällarna! ;]

Men ska försöka lägga lite fler bilder på mig ibland så ni inte glömmer bort hur jag ser ut! 
Skojar!

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback