Damn...Crap...

Asså hej, är inte bra på humör just nu.

Dampar som fan, min kompis kmr inte iväg till mig och så kmr fan jag ingenstans. o.O
Men iallafall det blev inget, jevla svikare du bara stack WTF!!!??!??!?!?!
Men iallafall bry er inte om det jag nyss skrev, ville bara få ut mig lite skit.
Igår när jag sov drömde jag om Zombisar vet inte vrf, värkar som om jag är besatt av dem på nåt sätt o.O



Gusssh va jag e sur, kan du fan inte sluta snacka skit om folk, fatta själv hur du är!
Du går runt och snokar på andras saker och grejer, visst shit va artig du är när du gör det!
Som om vi inte märker, snälla vi är inte dumma som kossor :@
Du snackar skit om andra, måste tänka på vad andra säger om dig med hallå, du gör juh inte rätt när du snokar in i andras privat liv, fan vill du att jag ska snoka in i ditt eller?
Skulle inte bli kul för dig, du tror att du är nåt när du gör så och så, men själv är du juh bara en tönt eller hur?
Plus när du färgar håret ser du ut som en jävla miffo!
-.-''


Kommentarer
Postat av: HOA

fy fan va jag älskar dig haha <3

2010-05-29 @ 23:57:24

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback