Where's my 50kr?

Hallo!

Sitter just nu och gör Svenskan, kmr inte på vad jag har för minnen som jag inte kmr glömma.
Men iallafall jag har haft en 50-lapp här i min hylla i rummet, och såe är den borta. =O
Kan inte fatta hur den försvann, men det värkar som om min hylla äter bara 50-lappar utom 100-lappar, haa.
Det har försvunnit 50-lappar förut ocksåe. o.O
Pappa säger att jag slänger pengarn vart som helst, men det gör jag inte, den bara försvann LoooL.^^


Men hoppas 50-lappen får det bra, haha :P
Har råkat smyg sova lite vid 21 tiden såe är ganska pigg, vaknade typ för 1 timme sedan hihi.
Jag lovar att jag ska lägga mig snart, bara när jag har gjort klart massa grejor, plus hoa's blogg öppnar på fredag såe ni kan checka in den senare.
Ohhh, shit glömde bort måste träna på min so-uppgift, ska liksom redovisa imrn, stå framförklassen ->.<''
Hatar det, ganska säker på att jag kmr göra bort mig totalt. =/

Men harre breee, ska gö klart några frågor till i svenskan.

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback