WeeeW! Sommar snart?

Ledsen guys har inte bloggat på hela dan :D

Hihi verkligen ledsen, men har inte bloggar eftersom jag sov sent igår?
Bra förklaring eller hur? men neej det va inte såe, det va såhära att jag har varit och handlat, den förklaring räcker säkert? :P
Men nu längtar jag verkligen till SOMMAR!
Vet ni varför? =O

Eftersom dåe kan jag ha på mig mina nya SOLBRILLOR!!!!!! YESSS!
Hehe, det va ända anledningen som jag ville ha sommar, jo plus att jag inte behöver gå runt med en tjock jacka :D
Kan dåe springa barfota och spränga mina fötter :P


Herregush, smutsiga brillor Ohhh yes! :D
Men iallafall det här är typ nästan första gången jag vill ha sommar, annars har jag mer tyckt om när det har varit mörkt och kallt ute.
Egentligen spelar det ingen roll men jaa, sommaren e på väg hit :D


Har fortfarande typ 2 uppgifter kvar att göra, tror jag måste börja o göra dem tills imorgon. =/
Annars blir det mkt efter o gö efter veckan.
Kan säga er att det hära är första gången jag är med om att bloggen är så seg på att ladda upp mina bilder. o.O



Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback