Snowboard or not??"?!?!??!??!

KILL ME!!!
I Wanna Åka SNOWBOARD HAHAHAHA!
Okeeey min engelska är riktigt dålig ska inte försöka äns ;)
Börjar bli lite galen, har inte riktigt aning om varför, men jag vill verkligen hinna åka snowboard innan snön smälter.
Om snön redan börjar smälta typ denna vecka kommer jag säkert att börja bli galen. :(
Okeeey jag kanske är dum, nog och tror att snön kommer smälta men jag vill så gärna.



Mhhuummm... men iallafall kommer bli snowboard denna sportlov yeeeeeess!!!(Hoppas jag) :/
Hoppas bara att Hoa kan åka med mig, blir liksom ganska nervös över att få höra om hon kan eller inte.

Men tänker åka till kl 21 blir sent men, tycker det är kul och åka i mörker även om jag är rädd för spöken.
Idag skulle Tra egentligen komma till mig, men hon kom inte bajs på henne.
Vi hade tänkt kolla på Zombieland uhhhh, ryser när jag säger det hihi blir rädd (a)

Jag vill liksom så gärna se den, men jag vågar inte se den själv eftersom jag är en riktigt fegis som inte vågar.
Jag vet att jag är rädd för spöken och såe och zombizar och vampyrer och allt, men jag vill liksom även kolla, när jag redan är rädd.
Men kan svära att många har sagt att Zombieland är bra, vill fan se den.
Nån som vill se den med moiiii(mig)?

Tänker på idag när jag stog och diskade dåe gick pappa och släkte lampan så jag hade bara disklampan kvar aja ni fattar säker asså lampan som ligger ovanför diskbänken.
Stog och diskade i mörker lite gran och såe när jag diskade märkte inte jag att mamma kom in, sedan började hon babbla nåt för sig själv värsta tyst.
Såe jag blev skit rädd!!!
Jag: AAAAAAAAAAA SPÖKEN!!!
Mamma: vaddå spöken det finns inga spöken
Jag: OOOO jag trode du va spöken
Mamma: Grubblar för sig själv, spöken spöken finns inte!!!



Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback