Sett klar You're Beautiful! ;]

Nu har jag äntligen sett klar u're beautiful, kan erkänna att den va riktigt bra den filmen.
Så romantisk och så rolig och så gullig, jag bara älskar den filmen kan direkt ge den 5/5 hihi



Jätte fin film!

Hhaha sitter och lyssnar på gränslös kärlek från melodifestivalen, från år 2005? eller tror det va det hihi.



En låt som min kompis tyckte om, kände inte henne så länge och har inte träffat henne på länge, men känns som jag har känt henne över 1 år även om det bara var 2 dagar med henne.... =/
Hon sjöng den när jag och en till kompis skulle ut och vänta på bussen från bosvedjan...
Hon sa att hon verkligen gillade den, vill ge låten till henne om hon inte har den...

I Really miss her.... awww...

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback