Någon som äter kvällsfika?

Jaa..humm... jooo, igår när jag blev lite små hungrig vid 10 tiden gjorde jag ägg macka med gurka tycker de va gott, jag och Pattis älskade det förut när vi va små.
Vi ba besatta(stav fel?) av det ÄÄÄÄÄGGGGGGGGGGGGG!!! Mucho love to ÄÄGGG!!!! :P



Tror inte jag kmr kunna blogga nåe mycket under denna vecka, eftersom jag har blockschema och behöver plugga till prov denna vecka.
Har fått omprov på matte som ni vet, det skrev jag oxå i nån av mina förra inlägg, och såe måste jag göra klart hela boken om mig själv på Svenskan, så naturligtvis blire inge mycket tid vid kvar och blogga.
Men ska alltid försöka blogga när jag kan.^^

Alltid kul och njuta av ägg mackan med gurka och multivitamin juice! <3



Omg, ägg tror jag ska gå och gö äggmacka och plugga! haa!

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback