My bed? =O Nooo Way!

Hallo!

Har kollat fram och tillbaka på mitt rum, tyckte jag kanske kunde visa er som inte har sett mitt rum.
Har någr bilder på det, och har nyss städat rummet haha bara för jag skulle ta kort haha, skäms över mitt stökiga rum.
Men men ni kan alltid få en titt på min säng be4 and after hihi^^ :P



När jag ändå passade på att ta kort på mitt bajsiga rum såe kan ni få se lite mer :D lala~



Ursäktar spegeln, har inte torkat den typ på hundra år ;P (även om ni inte ser den helt) lool
Om ni undrar va det är som ligger under gardinerna såe är det min snowboard :P
Jag är lite efterlyst eller såe, haha tar in skorna i rummet, jag tar in nästan allt.
Eller tar ni ocksåe in era skor i rummet när ni nyss har varit ute med dem? =O



Plus att jag bjuder på lite bilder på min lilla syrra :D och hennes stomach hihi, runda feta stomach!
Men nu ska jag ta och läsa klart breaking dawn.



Sedan ska jag göra klart matten, har omprov på matten ;(

Kommentarer
Postat av: jessica ♥´

Oj synd .. lycka till :)!

2010-03-13 @ 14:14:58
URL: http://priyan.blogg.se/
Postat av: patriciaann

haha dung det stavas stomach! och breaking dawn!

2010-03-13 @ 15:19:37

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback