jag tänker på.... =/

Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara, hur jag känner mig när jag lyssnar på denna låt.
Men kommer ihåg gammla minnen som jag har spenderat med mina vänner, jag vill faktiskt ha tillbaka det.
Vi hade det så bra dåe, inga bekymer om hur och vad.
Det fanns liksom bara vi, det känns bra dåe.
Det känns även bra nu, men... men... inte lika bra som förut.....



Sitter och läser Twilight just nu fjärde boken alltså sista boken (yaaa know) ;D

Har tänkt fram och tillbaka hur jag ska fixa min design och allt, tror att denna gång kommer bara bli nåt mycket mer enkelt(SIMPEL)^^
För jag kommer troligtvis intr orka sitta och fixa nåt komplicerat. =/
Hoppas bara att jag fixar det snart, innan jag blir för lat.
Får iallafall hoppas på att jag fixar det under sportlovet.
Sedan har jag Svenskan, Matteprovet och Prao uppgiften att ta hand om^^

Tänker snart gå lägga mig men ska bara fixa få saker.
LaLa~





Tycker denna video är så gullig och fin ooooo söt älskar låten den e så fucking gullig hehehe^^

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback