Proffs Hairspray...

Dagen började med att jag vaknade och lämnade min lill syrra på dagis, efter det kunde jag inte sova mer så satt vid datorn.
Hade plus tänkt åka ner till stan, fast vi var så bajs trötta att vi tänkte skita i stan, fast sedan när jag skulle lägga mig igen peeeeeeeeppp min bajs mobil.
Fick ett sms fron Comviq som det stog att jag skulle ladda mitt kort innan 3 månader, annars skulle mitt simkort stängas av.
Anledningen till det är för att jag inte har tänkat min mobil sedan humm, September  2009 skulle jag kunna tro? ;]
Men iaf så hängde vi lite på stan, och så såg vi Thess fast jag själv såg juh inte henne, jevla blindo jag är -.-''
Men men men, shiit vad många men haha, men jahh köpte bara en Hårspay i Lindex för endast 29:90?



I know you want me!//Hårspray! ;]

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback