Midsommarafton imrn...

Jaah, imoron blire Midsommarafton, och då blire dansa runt en stång haha, missuppfatta det inte.
Men alltså en Midsommar stång.






Joo juste, ni som har en Sony Ericsson w595, vet väl hur den funkar elr hur
Men kan säga er att jag tycker mobilen är riktigt dåligt, eftersom den oftast stängs av, av sig själv, plus att den dampar oftast.
Ibland ångrar jag mig att jag verkligen köpte den.
Och Just nu går den inte och ladda med en vanlig laddare, är tvungen att ladda den med en dator sladd.
Jo, det är inte bara min mobil som är så mina andra två vänners är precis likadan.
Skulle verkligen kasta den i sjön om jag bara fick en ny mobil...

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback