It Hurts 2 Love Some1 Like U...

HalloW! :D
Men iaf vad ska jag skriva om idag dåe?
Har iaf inte gjort nåt sitter just nu och nördar Boy be4 Flowers, har tänkte länge att se den fast har varit lat och inte pallat.
Men men nu kollar jag äntligen på den, tkr filmen är riktigt bra, satt uppe typ hela natten igår och kollade tills kl 4 :D hihi...



ME LIKE...




När jag sitter och glor på denna choklad tänker jag på 2009's Valentine's day.
Ahhh måste bara medge om att jag älskar chokladen, känner mig jätte glad när jag äter den.
Det är som om jag har fått i mig nåt konstigt som gör att det känns som jag aldrig ätit den, fast jag själv har stoppat i mig massor. ;]

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback