Birsta today...

Idag har jag inte gjort mycket, vaknade typ ungefär 10.30 nånting och så fick jag tråkigt och ringde Tra.
Sedan bestämde vi tid att åka till Birsta, men innan det gjorde jag frukost till mig själv (a)


Höhö, ser ni mina 2 utmobbade nuggets? ;D
De blev typ nästan brända eftersom jag satt vid datorn medans de stektes :]
Men hur som helst blev de inte hårda som sten.


Dagens outfit plus en cp-bild på mig och min ny klippta lugg <.<


Och här har ni dagens köp.
1: Blå tröja åt vänster - H&M - 99:- 50:-
2: Blå vit tröja åt vänster mitten - Kapphal - 149:- 79.50:-
3: Vit svart tröja åt höger mitten - Cubus249:- 124:-
4: Brun linne åt höger - Cubus - 99:- 49:-

Har börjat blivit fetare jevla, ska sluta proppa i mig så mycket mat xD
Men efter Birsta drog vi hem, fast jag gick hem, hehe känner mig stolt över att jag gick hem från birsta :D

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback