My Sister's BirthDay! (^)

Jahapps, idag så firade vi min lilla systers 3års dag, fast egentligen fyller hon år på Måndag.
Men vi bestämde för att fira 2 dagar tidigare.
Som sagt köpte jag en mini Hello-Kitty laptop till min lilla syster.
Medans vi firade, kom typ alla, men trodde aldrig att Tra skulle dyka upp.
Eftersom hon brukar oftast inte orka gå nånstans juh.
Men så glodde hon liksom på mina brösta hela tiden, fattade inte varför, liksom hon ba?
Tra: Duuuuuuunnnnnnnnnngggggggg????? (Tittande på mina bröst) WTF?!?!?!??!)
Jag: Men vad är det för fel? (Stor konstig blick)
Tra: Dina bröst är större!
Jag: Liksom WTF!??!?!?!?1 Vafan vrf lägger du märket i det liksom!!!
Tra: Men det är sant
Jag: Jävla PERVERS!!!
Och så därpå har hon suttit och glott på mina bröst hela dan.
Ser ni vilken pervers hon är! ;]


Plus att hon och en till kompis har suttit och rotat i min BH låda!

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback