Birsta with da Potatos...

Hej igen!
Men iaf, o.O säger hela tiden men iaf eftersom jah inte vet hur jag ska börja mina meningar.
Men jahh idag var jag på Birsta med Potatos, vi gjorde typ inget särskilt.
Joo, just det vi gick från mig till Birsta tog 45min typ.
Dåe vi hade kommit till Birsta blev vi skit törstiga och hungriga så fick stack in i IKEA och åt. ;]
Efter det gick vi till Toys R Us, skulle köpa en födelsedags present till min lilla syster.
Därefter drog vi som vanligt in i Birsta city, hittade typ inte mkt, joo hittade en jätte fin linne i Rut.mfl men tyckte den va dyr -.-'' 249kr för den, fast de va juh 20% rabatt men ändå, plus att det va sista =/
Köpte en blus i H&M ist och en liknanade tröja som jag ville ha i Rut.mfl, fast den va juh inte lika fin, plus att mönstret på tröjan inte fanns. ;[
Tröjan jag köpte i H&M, fast tröjan ser inte direkt ut såhär, fast orkade inte ta kort.
Men tröjan har bara lite annorundare mönster.
H&M - 49:-
Cubus - 149:- 99:-
Liknande tröja som jag ville ha i Rut.mfl

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback