|| - You Shouldn't have said no...

Undra om jag har berättat det hära för er? (ps lite minnesförlust)

Men det va typ ungefär för 2 veckor sedan elr nåe, dåe jag och mamma var på stan och handlade.
Dåe såg mamma en Asiatisk tjej som hon tyckte typ hade en liknande kropp som henne själv.
Såe hon sa till mig
Mamma: Dung tycker du mina lår liknar hennes?
Jag: Nej dina är större
Mamma: Humm..
(Vi gick lite närmare henne... Trodde hon va Thailänsk....)
Jag: Neeeeej!!! Hennes lår är större än dina!
Sedan började hennes man glo på oss, fyfan...
Jag: Mamma tänk om dem är Vietnameser? Tänk om dem fattade? (skojade med henne)
Mamma: Neej, vänta, eller joo, oj dem är Vietnameser..
Fyfan va jag skämdes sedan därefter... =3

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback