|| - We Think we know you...

Aja nyss kommit hem igen kom typ hem 22:.30 eller nåe.
Men va typ i skb(Skönskberg) ett tag sedan såe  stack man någon annan stans, blev skit törstig så vi stack in och köpte drycka, haha..
Senare när vi snacka så skrattade jag typ hela tiden, det gjorde att jag typ hållde på spy.
Därefter blev det sitta på marken och snacka, och såe vare 2 killar(pojkar, män, WTF vet inte hur jag ska säga!)
Men liksom dom stod och glodde på oss typ hela tiden när vi satt och drack.
Senare gick dem förbi oss och bahhh!!
Killen: Jag känner igen dig på nåt sätt
Vi: ?????
Min Kompis: Jag känner igen dig ocksåe på nåt sätt*
Jag: vaaaaaa???? O_O
Killen: Jag heter SIMON!
Den andra killen: Simon blablabla(nånting i dun remember)
Det va dåe vi fattade eller våran små trögskallar fattade... o.O
Haha  kmr ihåg när vår musik lärare slängde in vår klasskamrat i TOALETTEN! ;] LÖK!

Men iaf trodde först att dem två killarna(männen) var typ fulla så hade egentligen tänkt ställa mig upp, trodde han typ skulle våldta oss hahahah!
Tänkte liksom be min kompis och springa därifrån! o.o
Men liksom fick lite små panik ni vet ;]





Kommentarer
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej

Nu har du chansen att bli länkad i just i min blogg, båda tjärnar på det. Du får

fler besökare och jag får röster. Du är guldvärd om du vill lägga en röst på bilden här nedan som jag tävlar med. :)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du får gärna rösta på denna bilden med om du vill. ^^ Nummer 2

http://lillaskrollan.blogg.se/2010/july/finalister.html#comment



Senaste inlägget som gäller om du vill bli länkad, hitta en söt vove på bloggen. ;)

Tack på förhand

2010-07-28 @ 11:07:10
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback