|| - I am too LAZY...?

Hallow!

Ledsen för min sega, lata dåliga uppgradering men har inte orkat blogga, eftersom jag har varit så pass lat och trött.
Men nu skriver jag igen iaf eller hur? ;]
Idag drog vi ut och fiskade, måste säga er att vi inte fick en ändå fisk...
Maskarna frös juh iallafall ihjäl sig i vattnet hehe ;]
Därefter drog jag hem och käkade MaMa (nudlar)
Och nu har jag så tråkigt att jag själv kan sitta och blogga ;]



Ni som känner mig eller vet, så hade jag juh klippt mitt lugg typ 1-2 veckor efter skolavslutningen, och det blev bajs kort, haha (Känner ni till failad lugg?)
Men nu har det iaf växt ut lite mer, är tacksam och glad för det, såg typ ut som en liten miffo annars ;]
Haha, ser ni min lilla finne i bild 1?
Den är under min näsa hahahaha! xD

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback