Vi3tN@m3s!$k NyÅr Och V4l3nt!n3's D4y!

Jaaa!
Idag är det alla hjärtans dag och vietnamesisk ny år!
Så kul, jag har fan inte haft för mig något kul, jag har enormt tråkig har inte äns åkt nånstans idag.
Även att det är alla hjärtans dag så har jag inte åkt nånstans herregud blir galen... T_T


Men i allafall      ------>>>>>>
Men herregud svara på min fråga dåe :D
Jag vet att du vill det men du behöver verkligen inte svara hehehe ;$ så blyg man blir hahaha!

Men iallafall är lite deppig eller hur jag ska beskriva det för jag inte fått tid och spendera tid med dem jag verkligen vill det, och min bf... men jaja... så deppig är jag.

Här är det ialla fall några valentine's bilder som jag har samlat ihop... :[








Älskar dem hära bilderna så snygga och vackra :D








en video som passar PERFEKT TILL alla <3 Dag!!!
Skrattar ihjäl mig när ja kollar :D



Jag tror att jag aldrig kommer att glömma denna video, jag vet inte vrf, men den väcker också
gamla minnen<3




Jag bara älskar videon^^



Vet inte vrf, men när jag kollar på denna video tänker jag på 2 st andra killar som jag har känt.
Dem är oxå lite så hära rolig eller ja :D (Linh and Thu!)


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback