Omg Don't Hug ME!

Jaaaaa Hej på er som läser!
Idag har jag inte gjort nåt spc, bara varit i birsta och kötpe lite små saker till älskling och såe har Tra köpt nåt till sig själv!
Hihihih, sedan har vi dragit hem till mig och sovit typ kl 17 tiden.
Vi sov eftersom vi va så jävla trötta hehehe.
Men när vi låg i sängen lät Tra inte mig krama henne, :( bajs, gud jag älskar och krama folk när jag ligger i samma säng som dem.
Tycker det är mysigt tänk inte på nåt snuskigt nu hihi^^

En Bild på mej idag när jag skulle till birsta :D



En bild på mitt krusiga hår eller vad det nu är. :S



Guddd jag tycker hon är så snygg + att hon dansar så fint!!!<3



Ha en trevlig vecka hihi^^


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback