Första Dagen i Högomskolan (PRAO)

Jooo heeej!
Tänkte berätta lite om min prao dag.
Jag sov sent igår så jag ställde väcka klockan på 06.20 men när det ringde vägrade jag att vakna så jag liksom ställde in den i 3 minuter till men efter 5-10min ringde det igen, men jag stängde av den så ja.
Men jag gick och väntade på bussen 07.40 hann med bussen iallafall :D:D:D
Men gissa vad?
Tra sa att hon skulle vänta på mig nere i stan men hon fick liksom damp på mig för att jag va seg så hon åkte utan mig buuhhhh T_T
Fick ta mig dit på egen hand.
Men hade iallafall tur jag typ följde några ungar som gick i Högomskolan så det va inga problem.
När alla klev av bussen så gjorde jag oxå det, sedan följde jag dem in i skolan.
Och liksom alla barna stog och glodde på mig! o.O
Och typ dem trodde att jag skulle börja i deras klass!
Hahaha!
Okeey det va inte kul men iallafall :D:D:D:D
Men jag skulle typ inte prao med den dära äldre barnen vid typ 13-10 ålderna jag skulle prao med barna mellan 6-9 år :D:D:D
Hahaha, träffade på en liten flicka som hete nåntong noey eller nånting kommer inte ihåg hon är värsta söt!!!
Hon gick liksom och frågade mig så hära när jag kom!
Nouy: Heeeej!
Jag: Heeej! :D
Nouy: är du thailänsk?
Jag: ????????
Jag: neeeej... o.O
Nouy: Vart kommer du ifrån?
Jag: Vietnam
Nouy: kan du prata thailänska?
Jag: neeeej o.O
Nouy: vad pratar du för språk?
Jag: jag pratar vietnamesiska. :D

Sen liksom berättade hon för hennes fröken att mitt hår va, hur ska jag berätta? fluffig?
Men iallafall! :D:D:D allt va liksom kul!



Ända tills jag kom till matsalen, det va läskig, riktigt läskig. ! o.O
Eller den va kanske inte läskig eller hemsk, men den va liksom, sträng.

Sedan skulle jag till modersmål dagen men sa till birgitt att jag skulle in i Ica och köpa nåt! (thihi)
Men Min kompis sms:ade mig och sa att my BF hade liksom börjat spela så jag fick skit mkt damp, av att jag missade hans uppträdande...
Sedan började jag babbla med Tra, men hon sa liksom, men du kan be han spela för dig igen senare juu!
Liksom hahaha?
Hehehe för sa liksom till honom att jag skulle va där, men sedan när jag kom dit typ, glodde min kompis på mig och sa han har inte uppträdit än!
Fan vad jag fick damp! hahaha skulle ha slagit sönder nåt :D
Efter modersmål dagen har jag inte gjort nåt, sprang till bussen bara.
Men när jag drog fram mitt buss kvitto som jag åkte med så sa busschauffören så hära.
Busschauffören: Den hära kan du åka med?
Jag: Vaaa??????
Busschauffören: Jaaa men du kan ju åka med den(hörde liksom fel så trodde han sa) Jaa men du kan ju inte åka med den hära.
Jag: Vaaaaa??? ska jag betala igen?( jag hade ju nyss betalat) o.O
Busschauffören: Jaaa men du kan ju istället sitta på kvittot och åka!
Jag: vaa liksom förstog inte att han skojade så jag blev värsta rädd och allt.
Och jag samlade in en massa publik som stog och glodde på mig och tyckte att jag va dum för att jag inte fattade skämtet! o.O
Fan vad pinsamt det va, trodde att han skulle skämma ut mig! =3=3



Har inget spc mer och skriva kankse skriver imrn hur det va på min praktik plats igen! :D




Länge sedan man lyssnade på denna :D:D:D<3
FyFan jag älskar hennes dans, mest när hon dansar med dem vita och svarta kläderna *-*
Har en känsla på att hon är kort!! hihihi!
Men ändå, korta människor är FEEETTT SÖÖÖÖTTTTAAAA<333
Menar inte mig, menar KatDeluna :D


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback