Är skit trött. <.<

Heeeeej!!!

JAAAAGGGG ÄÄRRRRR SSSKIIITTT TRÖTTTT KAAANNN JAAAGGGG SSÄÄÄGGGAAA ERRR!!!
Men får inte sova för jag måste träna inför franska prov imorgon, jag svär jag kan börja sova nu eller såe, för ja är så himla trött.
Bajs liksom skit trött men måste träna franska annars kommer jag inte kunna nåt imrn i skolan.
Shiitt har inte haft tid vid datorn eller såe.
En vanlig tråkig dag eller hur? :D



Men idag har vi haft dans, trodde det skulle bli så jävla tråkigt som helst, men det va faktist kul.
Fick dansa med skit långa personer som typ va 170 fan och jag som bara är 150.
Var liksom riktigt svårt och dansa synd att jag inte tog med mig högklacfkar så det blev lite lättre. ''TYPISK''
Men iallafall jag blev skit glad när jag fick dansa med benk, men han sa jag är kort.
Okeeey typ varenda kille jag dansade med sa att jag va kort så, det va liksom svårt.
Men va ändå kul, det som var roligt va att se Tra trampa på folks fötter hahaha!
Och såe har jag och Tra svängt runt lite i gympasalen! :D
Men iallafall hoppas jag blir längre nästa år om vi ska börja dansa igen! höhö!



Men så typisk att alla säger att jag är kort, när jag ska börja komma till dem liksom, dem börjar glo på mig med stora ögon sen får jag ett ord! '' DU ÄR KORT!'' o.O
Liksom och om jag är kort? haha!
Min kompis sa att, om det är en tjej som är kort är det bara GULLIGT men, om det är en kille som är kort är det ett STORT PROBLEM så tror inte jag behöver orå mig! :D:D:D:D:D

Kan säga att jag bara älskar C-Walk men jag kan inget.
Mina kompisar säger att det är riktigt enkelt.
Men liksom har försökt eller typ ja, svårt tkr jag det är... :3
Någon som kan? :D:D:D
Men iallafall denna video älskar jag på c-walk(lär hur man dansar c-walk)




Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback