Äntligen klar med VIDEON!!!

Yeesss!!!
Im done with the video...
Hehehe jag har typ suttit och slösat bort 1/4 av min dag, det kanske är riktigt onödigt jag vet.
Men i allafall här har ni videon som jag har suttit och grubblat fram och tillbaka på.
Den är precis inte perfekt när jag fixade den men jaa... :S
Hatar mig själv, jag gjorde video och förstörde sången samtidigt.
För att liksom texterna ligger inte rätt till.
Men hata inte mig för det, det är ändå min första video :D:D:D



Och så har Tra kommit till mig, vi gjorde inget spc.
Bara vispade runt ägg och bröd hahaa!

Hoppas ni inte blir nöjd med videon för det blev inte jag men btw, enjoy it! (i hope)
Tror ändå jag har sabbat början och slutet! :D

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback