Dead and gone..

Vad ska jag säga, jo min trådlösa internet funkar inte just nu, ska be grannen min komma förbi och fixa, såe har varit utan internet, har fått använda min mobil...<.<
Jag har väl inte så mkt att berätta utom i onsdags dåe jag gick på stan och såg en kort tjej, liknande mig, blev jag störd, och började följa efter henne, efter jag hade gått 5 meter, tänkte jag vrf går jag efter henne?
Känner mig dum, eller störd.
Sedan när jag skulle kliva på bussen hem, såe  satte jag mig längst back i bussen, dåe bussen va halva vägen hem till mig såe somnade jag, vaknade upp ensam i bussen.
Och såe visste jag väl inte vart jag va heller, fail.
Hade egentligen saker att göra idag, men allt är inställt ;D
Men ska åka till Nacksta kl 18.00 =3 ska hjälpa till lite i kyrkan (a)
Om ni inte visste såe är jag Katolsk ;D;D 


Hittar inga bilder, såe bjuder på denna bild när jag va i Gävle! ;D

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback