will it stop raining soon...?

Hallow!
Idag har jag varit hemma och varit barnvakt åt min lilla syster, inte så kul deh.
Fick typ damp på henne 10gånger eller mer..
Hon har iaf tjatat om att få måla med vatten färg, så jag lät henne...
Sedan när hon hade målat klart tog hon upp vatten färgen i min säng, guud nu ser min säng ut som om jag har mensat eller typ bajsat där. ;[
Iaf hade tänkt åka ner till stan och sätta in pengar i banken, men typ när jag skulle upp i bussen så hade jag inga pengar i busskortet.
Gissa vad? Typiskt mig hade tagit fel busskort tog den busskort med inga pengar i, fyfan va jag fick damp fick gå hem och hämta den andra busskortet med pengar i.
Men fick typ skjuts istället ;)
Bild tagen från Google! ;)
Det är så synd att det har typ regnat hela dan, men hoppas ni har haft det bättre! ;]

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback