Vrf går tiden så fort när man har roligt?

Jag kan verkligen inte fatta att det är snart slut på sommarlovet, okej jag fattar juh att det är snart slut, men kan inte fatta att det har gått so snabbt...
Iaf typ 2 veckor kvar sen äre skola, neeeeeeej!!
Tkr skolan är som ett fängelse, typ ledigt lite grann sedan kmr det igen och igen.
Men iaf, ni som har msn vet väl att när man är inte vid datorn/upptdagen så finns det fortfarande folk som skriver.
Fattar fortfarande inte, att det finns folk som fortfarande inte kan läsa eller förstå, dem bara fortsätter och skriver även om man är upptagen haha.
Själv så brukar jag skriva till vissa när dem är inte vid datorn/upptagen hehe, jag kan typ inte läsa riktigt, såe jag bara klickar och skiver. ;]



Klicka och skriv if you can't read! ;]

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback