Like what?

Hellow!

Bloggade typ inge igår tror jag, eftersom jag inte orkade, men har typ bara stannat hemma idag och nördat dator (Världens roligaste grej) (not)
Men iaf så har jag varit i skönskberg igår med lilla syrran och kompis
vi drog typ överallt, och lekt, hehe min lilla syster har fått en ny bästiss ;)
She Loves her new BestFriend :D
Idag när min lila syrra kom hem från dagiset har hon blivit snuvig, eftersom jag inte tog på mkt kläder åt henne igår =(
Aja, men om 1 vecka äre det skola, ohhh neej.. rädda mig =3
Men har fått höra att vi börjar 10-12 vette om de är sant, men får väl tro på det :D
Hoppas bara att jag inte kmr sent som vanligt >.<


Iaf hittade en bild på pattis såe det får bli en bild på henne :D
Eftersom hon va med igår...


Bilderna som vi tog igår kommer upp kanske senare... nåndag =/


Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback