Drakfestivalen = Ingenting x.x

Åkte till Drakfestivalen typ vid 18 tiden, sedan dåe vi va där fanns det typ inget, utom att Seremedy spelade :D
Tyckte dem va bra, fast hörde typ inte vad dem sjung om >.<
Iaf lägger in bilder istället för att berätta, because my pictures tells everyting :D


Alla bilder går i tur och ordning såe, dåe vet ni vart vi har varit och såe..





Vi drog till Mcdonalds sedan, eftersom jag behövde snyta mig plus käka :D
Don't mind min face och vad jag äter... >.<
















Vi tog med oss solbrillor, fast det fanns ingen sol, fy.. ;]

Detta hade Pattis med sig i sin väska :D

Saker jag hade med mig, inte mkt men iaf

Snuslock som jag kallar det :D
*
Håller ni inte med om att objektivslocket liknar en snuslock? o.o

Och så avslutar vi en bild på mig :D

Kommentarer
Postat av: Hoa

Fan va jag saknar er =(

2010-08-15 @ 14:34:24
URL: http://aznvu.blogg.se/
Postat av: bellahuuynh'

älskar ditt hår :D

2010-08-29 @ 16:41:30
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback