Vrf ringer folk på morronen`??

Joo precis, vrf ringer folk just kl 8 på morronen när det är en måndag?
Asså jag sover, men dem bara ringer, först ringer han och babblar, sen ringer hon, sedan va de nån som ringde och babbla thailänska me mig.
Fattade inte ett dugg, sedan fick jag en fråga, är du thailänsk?, liksom jag sover, och när jag sover vet jag inte va jag är.

Men iallafall blev skrämd typ 4 ggr.
Snackade om att jag ville åka och bada, men min kompis sa att hon inte hade pengar.
Ha då kom jag på bästa sättet att bada på, read and think about it guys! :P

My kompis: No money!
Jag: vi kan alla 4 komma till mig och hoppa i min badkar.
My friend: haha aa!
kostar juh inget!
Jag: ahahaha bästa stället ever!
jeyppp!
My friend: haha aa
ähh vi köper en egen liten pool!
som vi kan ha i din balkongen!
sen går din balkongen sönder sen plash! vi ner i snön!
Jag: hahahahah sant!

Bästa sättet ever att bada, när ni inte har pengar, ha skojar :D
Skulle iallafall inte tro att 3 stycken 14 åringar och en 15åring får plats i badkaret!



Jag vet, såhär ser det ut, fast egentligen skit trångt!

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback