Ohh shiiitt!!! Länge sen!! =O OMG!!!

Jo idag blir det en dagens låt, en riktigt gammal, men enormt bra!
Ha jag dansar jätte snyggt till denna låt ;] (not)



Men iallafall, hörde låten igår när vi va på fest, trodde egentligen de va nån bal.
Okej jag vet inte vart jag fick balen ifrån men whatever. ;]
Men igår va vi på nån fest eller hur jag ska berätta det.
Det va kul, bilderna kommer senare.
Tyckte om och dansa, men jag trivdes inte i klänningen, är inte van och dansa i nån klänning! :)



Låten, fast på English! ;)


Kommentarer
Postat av: Ly

sv; eller hur , okeey ska kolla om jag hitta dig nån gång^^<3

2010-04-24 @ 20:18:31
URL: http://lyma.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback