Jag och mina cp-dikter.

Jag älskar dig fattar du hur mycket?!?!?!
Jag älskar bara dig, och ingen annan kan ta din plats.
För du fattar ändå inte hur mycket jag älskar dig.
Men jag älskar dig enormt mycket.
Du är bara så den ände i mitt liv.
Önskar det bara va du och jag tillsammans.
För varje gång jag ser dig dunkar mitt hjärta så att jag glöder.
Det är bara alltid du och jag!<3





Okej världens sämsta dikt från Dung vu, fast den va skriven när jag va 11-12 ;]





Varje natt så tänker jag på dig och varje skratt så undrar jag om dig.
Men vet aldrig när det tar slut.
Var 10sekund tänker någon på dig och var 20sekund så undrar någon om dig, men var 30sekund vill någon ha en kram från dig.
Men var 40sekund vill någon bli din kompis, var 50 sekund vill någon du tänker på kyssa dig.
Var 60sekund vill någon träffa dig och ge dig en kyss.
Och varje minut längtar jag och tänker på dig tills du säger du ÄLSKAR MIG!

Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback