I wish you were here by my side....

Ohhhh.
Goossh va jag har ont i halsen, plus så klias det i halsen vill liksom bara stoppa nåt i halsen som kan sätta stopp för min halsbränna.
Vet att många har varit med om detta, visst gör det ont?


Ajjaa, har märkt nåt, vill ni veta vad?
Jooo, jag har märkt att man ser yngre ut när man har lugg, muhahahahaha.
Skojar bara men det  är ganska sant, men beror ocksåe på personen som har det.


Exempel som Zoo.

Ohhh, mitt hår har växt, men inte mkt.
Har tänkt klippa min lugg eftersom tkr den hhar blivit lång.
Ser ut som en jävla 20åring när jag har långt lugg, ser mkt yngre ut när jag har kort lugg, muhahaha!



Jag i kortare lugg.



Kort hår och kort lugg(syns inte mkt att jag hade kort där.)



Jag i kort lugg, pssshh bry er inte så mkt om den andra tjejej(hoa) hahaha!
Skojar bara^^





Sista bilden på mig som kort lugg.



OBS--->> bilden är typ 3år gammal!!!

ser mkt äldre ut med långt lugg.



Lång lugg. =/
Vad tkr ni passar bäst?
Ni som har träffat vet ju hur jag ser ut i vad och vad.
Ska jag fortsätta ha lång lugg eller ska jag klippa luggen?



Kommentarer
Postat av: L'M

sötis ^^

2010-04-06 @ 23:04:55
URL: http://lyma.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback