I Got it!

YeeeÖÖÖSS!!

Hehe, men jah fick hem min blåa adidas kofta, hatar den eller hatar typ kragen på tröjan eller hur jag ska berätta det, alltså halsen på tröjan uggghhh...
Men iallafall blev nöjd. :)

Jo föresten ni som undrar vart man kan få tag i Audition spelet, det är en online spel som ni vet, och finns i olika sorter som thailänsk audition, kinesisk, japansk, koreansk, vietnamesisk, ja och så vidare.
Men jag och mina vänner spelade väl Euro Auditon, den hette egentligen Audition Nexon, fast den audition pajade(dog).
Men den audition jag spelade nu heter Audition Redbana, fast spelar inte ofta.
Plus så har jag rensat datorn så spelet finns juh inte kvar, hehe men jah.
Psssst, ska kanske ladda ner det igen! ha!

Klicka här! (För att komma till audition sidan som du kan ladda ner och registera dig)



Ledsen att jag är så seg med bloggen, men de e för att i got own problems ;]

Kommentarer
Postat av: NINAAAAA

är audition så kul xD?

2010-04-30 @ 22:59:36
URL: http://nttv.blogg.se/

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback